środa, 26 września 2012

śniadanko.






  Wczorajsze śniadanie. Ochotę miałam na zapiekane jajko w piekarniku a wyszła raczej mini zapiekanka.
  W smaku dobre:-)

 Składniki :
 kromka pełnoziarnistego chleba tostowego,
 1/4 piersi z kurczaka,
 garść kurek,
 dwie łyżki tartej mozzarelli,
 jajko,
 sól, pieprz,

 Kurki porządnie umyłam, podzieliłam na mniejsze części, podsmażyłam na oliwie.
 Pierś z kurczaka również lekko podsmażyłam.

Warstwami układałam :
chleb tostowy,
pierś z kurczaka pokrojona w cieniutkie paseczki
mozzarella,
kurki,
jajko,

Piekłam ok. 20 min. tale myślę, że trochę za długo. 15 min powinno wystarczyć.
 

4 komentarze:

  1. fajna taka zapiekanka z samego rana! :)
    te kurki do mnie przemawiaja, zdecydowanie! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zapiekane pyszności :) smakowite te warstwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie. :) Nie jem zwykle wytrawnych śniadań, ale to mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smacznie na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń