piątek, 28 września 2012

sałatka brokułowa z kurczakiem i serem feta







                    Uwielbiam sałatki. Dobry i szybki sposób na drugie śniadanie do pracy, na uczelnie, gdziekolwiek. Najlepsze sałatki to te z kurczakiem w lekkim czosnkowym sosie:-) (no może czosnkowe sosy do pracy i na uczelnie to nie najlepszy pomysł:-))



Przeglądając blogi, natrafiłam wczoraj na cudowny przepis likieru kokosowego z białą czekoladą http://dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com i co....chodzi za mną ten przepis na okrągło.
Moje drogie, jeśli macie jakieś sprawdzone przepisy na pyszne likiery..to proszę podzielcie się tajemną wiedzą:-)



Składniki :


  • brokuł,
  • pojedyncza pierś z kurczaka,
  • pół opakowania sera feta,
  • garść słonecznika 
  • jogurt grecki ,
  • czosnek, sól, pieprz
Pierś z kurczaka pokroiłam w kostkę, lekko posoliłam , popieprzyłam usmażyłam na suchym teflonie.
Brokuły gotowałam dosłownie parę minut .
Ser feta pokroiłam w drobną kosteczkę.
Słonecznik uprażyłam na patelni.

Sos : jogurt grecki wymieszałam z czosnkiem (pół ząbka).

4 komentarze:

  1. Szpinak i kurczak to wspaniałe połączenie :) Jedno z moich ulubionych, czy jako sałatka, czy do makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  2. brokul i feta to pyszne polaczenie! :)
    i czosnkowy dip - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie przepyszne! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna sałtka, lubię takie szybkie przepisy, zamiast fety wolę ser Bałkański(np.z lidla), jest łagodniejszy:)

    OdpowiedzUsuń