środa, 5 września 2012

omlet biszkoptowy z musem z mango



No i w końcu się zmotywowałam:-) i wróciłam do biegania.
6.15 pobudka, szybkie mycie twarzy, wciągniecie na siebie dresów,bluzy i wyruszyłam znaczy się wybiegłam... zapomniałam jak cudownie jest rano pobiegać, rześkie powietrze, pierwsze promienie słońca, miasto, które dopiero budzi się do życia:-)
a oto moje dzisiejsze sniadanie:-)
omlet biszkoptowy z sosem z mango i serkiem homogenizowanym naturalnym z dodatkiem kakao

składniki :
2 jajka,
łyżka mąki pełnoziarnistej,
łyżka mleka,
szczypta soli

jajka ubić na sztywno, dodać żołtka, dodać przesiąną łyżkę mąki pełnoziarnistej i łyżkę mleka.
Ja smaże na patelni wysmarowanej lekko oliwą.


3 komentarze:

  1. mus z mango, mmmm *.*
    podziel się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm ale smakowity :))
    oj tak bieganie jest cudowne, o poranku najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie omlety to ja lubię :) I jeszcze mus z mango.. Pyszności.

    OdpowiedzUsuń