czwartek, 4 października 2012

mini przekąski






Dzis mam dzień wolny, który niestety w całości przeznaczony jest na pracę:/ no może z małym przerwami na kawę, papierosa i jedzenie:-).
Wymyśliłam sobie dziś mini przekąski idealne do przegryzienia przed koputerem.

Składniki :
2-3 kromki pieczywa pełnoziarnistego,
jajko,
1/3 czerwonej papryki,
kilka plasterków wędzonego łososia,
mix sałat,
serek homogenizowany naturalny (połowa opakowania wystarczy)
sól, pieprz, 

Z chleba wycięłam małe kółeczka :-) Do serka homogenizowanego dodałam posiekaną pietruszkę, bazylię i oregano, doprawiłam solą i pieprzem. Paprykę czerwoną i cebulę pokroiłam w drobniutkie paseczki.

Na "chlebowe kółeczka" ułożyłam mix sałat, serek, jajko, łososia, całość udekorowałam papryką, cebulą i pietruszką.

Zmykam dalej pracować :-)

5 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :) Zdrowe i smaczne przekąski na pewno przydadzą się na niejednej domówce czy przyjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście idealne, na przekąskę, na imprezę, do pracy.

    OdpowiedzUsuń