poniedziałek, 2 kwietnia 2012

miłość od pierwszego wejrzenia czyli sałatka z brokułów




Od momentu kiedy zobaczyłam na blogu http://kuchnialight.blogspot.com przepis na sałatkę brokułową stwierdziłam, że muszę ją natychmiast wypróbować. Brokuły uwielbiam a w szczególności w sałatce z pomidorami, jajkiem w sosie czosnkowo- majonezowym pyycha.

Ta sałatka jest również pyszna a przede wszystkich mniej kaloryczna

Składniki ( na jedną porcję)
brokuły (pół opakowania )
jajko
pomidorki koktajlowe

sos: 2 łyżki oliwy, łyżeczka octu balsamicznego, łyżeczka musztardy, ząbek czosnku, zioła prowansalskie


Brokuły ugotowałam al dente.
Jajko ugotowałam na twardo.
Pomidorki pokroiłam na pół.

Warstwowo układałam brokuły, pomidorki koktajlowe, ćwiartki jajka.
Na koniec polałam sosem. 

Polecam:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz