poniedziałek, 16 kwietnia 2012

sajgonki :-) pieczone




Sajgonki uwielbiam :-) ale niestety do dietetycznych dań nie należą.
postanowiłam zamiast je smażyć upiec w piekarniku..ja dla mnie pycha..choc wiadomo to nie to samo co smażone na głębokim oleju...

Składniki :
  •  opakowanie papieru ryżowego
  •  mieszanka chińska
  •  pierś z kurczaka
  •  garść makaronu "chińskiego" zakupionego w lidlu podczas tygodnia azjatyckiego
przyprawy : sos czosnkowo- chilli, curry, pieprz,

Pierś z kurczaka pokroiłam w cieniutkie paseczki, przyprawiłam i podsmażyłam na teflonie.
Mieszankę chińska usmażyłam, dodałam paseczki kurczaka i porządnie przyprawiłam.
Papier ryżowy najpierw zamoczyłam na ok. 2-3 sekundy, nałożyłam farsz zawinęłam ... i oto tym sposobem wyszedł mi pierwszy sajgonek:-)
Sajgonki ułożyłam na papierze do pieczenia, spryskałam oliwą i piekłam w piekarniku gdzieś ok. 20 minut w temp. 180 stopni  w między czasie obracałam na drugą stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz