wtorek, 15 maja 2012

na śniadanie... pastella domowej roboty







Uwielbiam pastelle i wszystkie inne pasty tuńczykowe, łososiowe:-)
Niestety ich wartości odżywcze skutecznie powstrzymują mnie od ich kupna i jedzenia.

Postanowiłam zrobić sama pastę z łososia...zdrowa, dietetyczna

Składniki :
serek homogenizowany naturalny,
łosoś wędzony w plastrach,
szczypiorek,
pieprz, sól

Serek homogenizowany zblendowałam z plastrami łososia.
Dodałam sól, pieprz a na koniec szczypiorek.  Wymieszałam i gotowe...
W smaku nie jest to typowa pastella sklepowe ale co ważne jest smaczna i zdrowa !;-)

3 komentarze:

  1. Fajna alternatywa dla tych "sklepowych" pastell nie mających często nic wspólnego ze zdrowym jedzeniem :) na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie kupiłam tych sklepowych, wyglądają obrzydliwie!
    nie to co Twoja, aż chce się zjeść na kanapkę ;) pysznie i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je uwielbiam ale, poza samą kalorycznością, ich skład wręcz przeraża... A taka wersja jest napewno o stokroć lepsza od tych sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń