poniedziałek, 28 maja 2012

placuszki palce lizać







            Skorzystałam z przepisu znalezionym na blogu http://inspiracjenasniadanie.blogspot.com/
    Przepis na serniczki z patelni. 
Zamiast twarogu użyłam serka homogenizowanego naturalnego i żadnym sposobem nie dało się  uformować serowych kuleczek.
W efekcie końcowym postanowiłam łyżką nakładać na patelnie małe placuszki, następnie kawałki czekolady, górę pokrywałam cienką warstwą "masy placuszkowej". Jedna uwaga placki smażyłam na teflonie przez dosyć długi czas ale za to smak..:-) pychota
        

2 komentarze:

  1. Wyglądają po prostu bajecznie, takie puszyste, piękne zdjęcia, ja jednak robię w oryginalnej wersji z moim ulubionym twarożkiem Pilos z Lidla, pycha.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie grubaśnie! pyszności <3

    OdpowiedzUsuń