piątek, 4 maja 2012

nalesniki z musem truskawkowo- gruszkowym








Długo mnie tutaj nie było, ostatnie moje posiłki były bardzo nieprzemyślane, jedzone nieregularnie a co
najgorsze kaloryczne.                                                                                                                           Moje wczorajsze śniadanie naleśniki .. .przepis znalazłam na jednym z blogów, niestety zapomniałam na którym, nie potrafię ich teraz odnaleźć        

Składniki 
 1/2 szk.l mąki pełnoziarnistej 
  łyżka budyniu w  proszku 
 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
 ok.1/2 szkl mleka 
 mus : garść mrożonych truskawek i jedna gruszka 

Wszystkie składniki wymieszałam, do ciasta dodałam trochę wody ponieważ było zbyt gęste. 
Naleśniki usmażyłam na teflonie. 
Same naleśniki nie są jakoś szczególnie dobre, więc dodałam serka naturalnego homogenizowanego a na wierzch dodałam mus z zblendowanej gruszki i truskawek :-)

                 
                                                                                                                     

2 komentarze: