sobota, 19 maja 2012

pełnoziarniste meksykańskie naleśniki






Moje ulubione naleśniki 
  Naleśniki :

  • pół szklanki mąki pełnoziarnistej,
  • pół szklanki mleka,
  • pół szklanki wody gazowanej, 
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • jajko
Farsz:
  • mieszanka meksykańska,
  • filet z kurczaka,
  • sos czosnkowy chilli,
  • pieprz, papryka  ostra

Wszystkie składniki na naleśniki zmiksować w razie konieczności dodać trochę wody bądź mąki.
Przed smażeniem, patelnie wysmarowałam olejem. 
Naleśniki zrobiłam z podwójnej porcji wyszło ok. 9 niedużych naleśników. 

Farsz: podsmażyłam pierś z kurczaka, dodałam mieszankę meksykańską, na koniec sos czosnkowy chilli, przyprawiłam pieprzem i ostrą papryką.
Naleśniki podpiekłam w piekarniku, dodałam plasterek żółtego niskotłuszczowego sera .






1 komentarz: