wtorek, 28 sierpnia 2012

papryki faszerowane raz jeszcze :-)


                                                                  




Papryki faszerowane wg  Okrasy tzn KAROLA Okrasy .

Post już umieściłam wcześniej ale popełniłam karygodny błąd . 
Pomyliłam  imię autora przepisu
i  co zrobiłam? :-)zamiast edytować w panice i potwornym wstydzie skasowałam cały post ://
Nawet tutaj na blogu dopada mnie lęk przed oceną..no cóż trza sobie radzić:-)


A jeśli chodzi o przepis, farsz dla mnie wyśmienity!
Dla osób dbających o linie, warto zamienić ryż na pełnoziarnisty a mięso mielone drobiowym.
Całość jako danie pycha:-) 

wszelkie informacje znajdziecie na stronach lidla, już nie chce nić umieszczać aby znowu coś nie pomylić :-)  

4 komentarze:

  1. nic sie nie przejmuj, kazdy moze sie pomylic!:)
    papryki lubie i chetnie sie nimi zajadam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam jego reklamę, wygląda apetycznie. Po inny przepis zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również spodobał mi się przepis Okrasy na papryki i właśnie w lidlu są w promocji, chyba też zrobię:)

    OdpowiedzUsuń