poniedziałek, 20 sierpnia 2012

zapiekane jeżyny z płatkami owsianymi






Po mega długiej nieobecności (remont, wakacje :-)) do tego  dół motywacyjny mnie dopadł ...wracam z energią i pomysłami.

Moje dzisiejsze drugie a w sumie to nawet pierwsze śniadanie..

Zapiekane jeżyny z płatkami owsianymi, słonecznikiem i migdałami 

Składniki :

4 łyżki płatków owsianych,
łyżka słonecznika,
łyżka migdałów,
szklanka jeżyn,
łyżeczka soku z cytryny,
łyżka brązowego cukru,
łyżeczka mąki,
odrobina masła

 Płatki owsiane, słonecznik, migdały  prażyłam na suchej i gorącej patelni.
 Owoce polałam sokiem z cytryny, dodałam cukier i łyżeczkę mąki.
 Do naczynia do pieczenia ułożyłam owoce, na to płatki owsiane ze słonecznikiem i migdałami posypałam odrobiną brązowego cukru, dodałam malutkie kawałeczki masła.
Całość zapiekłam w temp. ok 180 stopni przez ok. 25 minut.

2 komentarze:

  1. ten przepis muszę wykorzystać ,wygląda i brzmi pysznie <3
    zapraszam www.prettystrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to musiało być pyyyszne! uwielbiam taką kruszonkę z owocami :)

    OdpowiedzUsuń