czwartek, 30 sierpnia 2012

omlet w wersji słonej





Mój wypasiony omlet na słono :-) z sosem oliwkowo- jogurtowy;-)
Ostatnio nie mam w ogóle ochoty na słodkie śniadania, na stole królują u mnie konkretne śniadania.
Jakoś nie mam pomysłu na słodkości domowej roboty...muszę zaczerpnąć parę blogowych inspiracji:-)

Składniki :


omlet


  • jajko,
  •  sol, 
ubić białko z odrobiną soli na sztywno, dodać żółtko delikatnie wymieszać i usmażyć na rozgerzanym teflonie.

Farsz :
  • pomidor,
  •  papryka, ogórek zielony,
  •  cebula czerwona, 
  •  mix sałat,
  •  szynka szwarcwaldzka,
  •  ser typu greckiego

sos jogurtowo- oliwkowy 
  • garść oliwek,
  • pełna łyżka jogurtu greckiego,
  • odrobina czosnku,
  • sól, pieprz
oliwki posiekać, dodać łyżkę jogurtu, odrobina czosnku (z rana zionąć czosnkiem nie bardzo:-) do tego sół i pieprz...dla mnie pycha

do zobaczenia w poniedziałek:-), wyjeżdżam ...co prawda pracowity będzie to weekend ale zawsze
to nowe miejsca, nowi ludzie. pozdrawiam

3 komentarze:

  1. zakochałam się dzisiaj w tej słodkiej wersji kaszki kuskus! polecam! bardziej mi smakuje niż na wytrawnie!:)

    a Twój omlet - pierwsza klasa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wypasiony omlet! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie jadłam omleta w wersji wytrawnej. Będę musiala to niebawem zmienić, Twój wygląda tak smakowicie :)
    Podoba mi się Twój blog. będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń