piątek, 23 marca 2012

sałatka pęczak :-) z kaszą i kurczakiem




Zainspirowana gotowaniem dietetycznych potraw w  dzisiejszym Dzien Dobry Tvn postanowiłam zrobić sałatkę z kaszy pęczak,którą uwielbiam i kurczakiem

Składniki:
pojedyncza piers z kurczaka,
woreczek kaszy pęczak,
puszka mieszanki meksykańskiej (wiem, że puszki nie są zbyt polecane na diecie ale miałam ochotę:-))  
zielenina,

na sos : 3łyżki oliwy, pół łyżeczki octu winnego, łyżeczka musztardy, zioła prowansalskie i ząbek czosnku

Piersi pokroiłam na kosteczkę, podsmażyłam .
Kaszę ugotowałam a następnie połączyłam z kurczakiem oraz mieszanką meksykańską. Na koniec polałam sosem i dodałam troszkę zieleninki  i gotowe:-)

I nie wiem czy dlatego że byłam bardzo głodna ale sałatka bardzo mi smakowała i zniknęła błyskawicznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz