sobota, 31 marca 2012

Zapiekane gruszki w sosie adwokatowym




Miałam dzisiaj straaaszną ochotę na coś słodkiego, wpadłam na pomysł, ze upiekę gruszkę, dodam serek homogenizowany ( żeby nie brakowało białka :)) i już :-)

Składniki
  • gruszka
  • serek homogenizowany 3-4 łyżki
  • słodzik 
  • aromat adwokatowy 
  • słonecznik i migdały do posypania 
  • pojawiła się łyżeczka masła orzechowego 
  •  
Gruszkę przekroiłam, wydrążyłam gniazda. Wstawiłam do piekarnika.
Sos :wymieszałam serek homogenizowany, dodałam tabletkę słodziku, kilka kropel aromatu adwokatowego.
Sos dodałam pod koniec pieczenia, kiedy gruszki zaczęły się rumienić.
Nie jest to danie wyszukany ale przynajmniej zaspokoiło moją chęć na słodycze:-)
Teraz tak sobie myślę o sosie czekoladowym własnej roboty , który świetnie by tutaj pasował ...mniam

1 komentarz:

  1. Muszą wspaniale smakować!
    Ja poleca Ci bardzo gruszki zapiekane w soli z sosem karmelowym - pokazywałam je u siebie jakiś czas temu, są wspaniałe!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń